مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-04-30فرهنگي

هفتانه کتاب- 138| عشق در برابر عشق


رمان عشق در برابر عشق، از نخستین آثار داستانی محسوب می شود که در مورد زندگانی پر نور و برکت امام دوم شیعیان، امام حسن مجتبی(ع) است، این اثر داستانی با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده و چندین بار به تجدید چاپ رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رمان عشق در برابر عشق، که توسط امید کوره چی به نگارش درآمده و انتشارات کتابستان آن را منتشر کرده، از نخستین آثار داستانی محسوب می شود که در مورد زندگانی پر نور و برکت امام دوم شیعیان، امام حسن مجتبی(ع) است، این اثر داستانی با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده و چندین بار به تجدید چاپ رسیده است.

فضای عشق در برابر عشق، نمایان گر عادات و رفتار مردم عربستان با گذشت نیم قرن از اشاعه دین اسلام بوده و ترسیماتی از شهر کوفه و فرهنگ و منش مردم آن نیز به دست می دهد؛ نویسنده موفق شده تا احادیث و موعظات امام حسن مجتبی(ع) را نیز در بستر قصه قرار دهد و به این ترتیب مخاطب علاوه بر خواندن اثری داستانی، با سخنان گهربار این امام بزرگوار نیز آشنا می شود.

  نویسنده، قصه را پیرامون شخصیت یک جوان ایرانی به نام هرمز شکل می دهد، هرمز دلش را به یکی از دختران عرب باخته، اما نه هر دختری؛ او دختر یکی از اشراف عرب است و هرمز رقیبان دیگری نیز دارد، بالاخره بین او و یکی دیگر از رقبایش یک مسابقه رزمی برقرار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتانه کتاب- 138| عشق در برابر عشق

هفتانه کتاب- 138| عشق در برابر عشق